Lelkes felszolgáló: „Tejszínt kér a kávéjához?”
Te: „Kösz, nem. Feketén szeretem a kávét.”
<csend>
Lelkes felszolgáló: „Biztos benne? A legtöbb ember kér tejszínt a kávéjához. Érdemes tejszínt tenni a kávéba.”
Te: „Nem kérek tejszínt.”
<csend>
Lelkes felszolgáló: „A tejszínünk forradalmian új nanotechnológiával készült, és szabadalmaztatott. Ráadásul 37 éve szolgáljuk fel ezt a fajta tejszínt.”
Te: „Biztos vagyok benne, hogy a tejszíne fantasztikus. De nekem nem kell.”
<csend>
Én: „Vannak prospektusaink és egy prezentációnk a tejszínünkről. Mikor lenne ideje ezeket megnézni? Pénteken 4-kor, vagy holnap 2-kor?”
Te: „Sajnálom. Nem szeretem a tejszínt. Laktóz érzékeny vagyok. Imádom feketén a kávét.”
<csend>
Lelkes felszolgáló: „A tejszínünk Új-Zélandról származik, boldog tehenektől. Gyakran simogatjuk őket, hogy biztosan stresszmentesek legyenek. Ráadásul hiszünk a korrekt szolgáltatásban és a tisztességességben. Szóval miért ne próbálná meg a tejszínünket a kávéjában?”
Te: „Nem, kösz. Jól vagyok így. Hadd igyam meg a feketekávémat.”
<mormogás>
Lelkes felszolgáló: „Ha van pár perce, megnézheti a céges videónkat.”
Te: „Nem! Nem akarok tejszínt!”
… ugh!
Szóval a lelkes felszolgáló fogja a tejszínt, visszamegy a konyhába, a falhoz vágja, és kint is lehet hallani, ahogy ordít: „Visszautasítottak!!! Ez egy piramisjáték!!!”
Az étterem menedzsere megvigasztalja:
- Minden ‘nem’ válasz közelebb visz egy ‘igen’ válaszhoz - mondja. Az átlagos értékesítőt hét alkalommal utasítják vissza egy ‘igen’ válasz előtt. A visszautasítás fejleszti a jellemet. Soha ne add fel! Égjen a tűz a szemedben! Ne add fel! Légy kitartó! És legyen utánkövetés!
Később a nap folyamán a lelkes felszolgáló felhív téged telefonon...
- Ööö..Ööö...Csak gondoltam, meg csörgetem még egyszer, hogy mi a helyzet... Reméltem, hogy végül átgondolta, és úgy döntött, hogy tejszínt használ a kávéjához, de elfelejtett felhívni, hogy tudassa velem. Ezért telefonálok most …
N-A-GY-O-N G-Á-Z !!!!
Ismerősnek tűnik?
Így erőszakolják magukat az amatőr hálózati marketingesek a leendő ügyfelekre. Még ha meg is változtatjuk a szavakat, ez a fajta üzletépítés egyszerűen rossz.
Nagyon rossz.
A jó hír az, hogy lehetünk jobbak. Tanulhatunk jobb módszereket arra, hogy az érdeklődők vásároljanak tőlünk vagy csatlakozzanak a vállalkozásunkhoz.
Ezeket nem tanítják a középiskolában, ezért egy kis felnőttképzésre lesz szükségünk a kívánt eredmények eléréséhez.
Aztán az igazán jó hír az, hogy elkezdhetünk tanulni máris, és ingyen is elkezdhetjük.
Kattints az alábbi videóra, hogy megkezd az ingyenes tanulást:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése