2024. június 30., vasárnap

Az egyik legkellemetlenebb szitu


Képzeld el, ahogy leülsz egy hangulatos kávézóban Budapest belvárosában és rendelsz egy presszó kávét, amit egy lelkes felszolgáló ki is hoz neked. De aztán...

Lelkes felszolgáló: „Tejszínt kér a kávéjához?” 

Te: „Kösz, nem. Feketén szeretem a kávét.

<csend>

Lelkes felszolgáló: „Biztos benne? A legtöbb ember kér tejszínt a kávéjához. Érdemes tejszínt tenni a kávéba.” 

Te: „Nem kérek tejszínt.

<csend>

Lelkes felszolgáló: „A tejszínünk forradalmian új nanotechnológiával készült, és szabadalmaztatott. Ráadásul 37 éve szolgáljuk fel ezt a fajta tejszínt.” 

Te: „Biztos vagyok benne, hogy a tejszíne fantasztikus. De nekem nem kell.

<csend>

Én: „Vannak prospektusaink és egy prezentációnk a tejszínünkről. Mikor lenne ideje ezeket megnézni? Pénteken 4-kor, vagy holnap 2-kor?” 

Te: „Sajnálom. Nem szeretem a tejszínt. Laktóz érzékeny vagyok. Imádom feketén a kávét.

<csend>

Lelkes felszolgáló: „A tejszínünk Új-Zélandról származik, boldog tehenektől. Gyakran simogatjuk őket, hogy biztosan stresszmentesek legyenek. Ráadásul hiszünk a korrekt szolgáltatásban és a tisztességességben. Szóval miért ne próbálná meg a tejszínünket a kávéjában?” 

Te: „Nem, kösz. Jól vagyok így. Hadd igyam meg a feketekávémat.

<mormogás>

Lelkes felszolgáló: „Ha van pár perce, megnézheti a céges videónkat.” 

Te: „Nem! Nem akarok tejszínt!

… ugh!

Szóval a lelkes felszolgáló fogja a tejszínt, visszamegy a konyhába, a falhoz vágja, és kint is lehet hallani, ahogy  ordít: „Visszautasítottak!!! Ez egy piramisjáték!!!

Az étterem menedzsere megvigasztalja: 

- Minden ‘nem’ válasz közelebb visz egy ‘igen’ válaszhoz - mondja. Az átlagos értékesítőt hét alkalommal utasítják vissza egy ‘igen’ válasz előtt. A visszautasítás fejleszti a jellemet. Soha ne add fel! Égjen a tűz a szemedben! Ne add fel! Légy kitartó! És legyen utánkövetés!

Később a nap folyamán a lelkes felszolgáló felhív téged telefonon...

- Ööö..Ööö...Csak gondoltam, meg csörgetem még egyszer, hogy mi a helyzet... Reméltem, hogy végül átgondolta, és úgy döntött, hogy tejszínt használ a kávéjához, de elfelejtett felhívni, hogy tudassa velem. Ezért telefonálok most …

N-A-GY-O-N G-Á-Z !!!! 

Ismerősnek tűnik?

Így erőszakolják magukat az amatőr hálózati marketingesek a leendő ügyfelekre. Még ha meg is változtatjuk a szavakat, ez a fajta üzletépítés egyszerűen rossz.

Nagyon rossz.

A jó hír az, hogy lehetünk jobbak. Tanulhatunk jobb módszereket arra, hogy az érdeklődők vásároljanak tőlünk vagy csatlakozzanak a vállalkozásunkhoz.

Ezeket nem tanítják a középiskolában, ezért egy kis felnőttképzésre lesz szükségünk a kívánt eredmények eléréséhez.

Aztán az igazán jó hír az, hogy elkezdhetünk tanulni máris, és ingyen is elkezdhetjük.

Kattints az alábbi videóra, hogy megkezd az ingyenes tanulást: 

VIDEO-BigAl.hu: Tom "Big Al" Schreiter - 12. Mesterelme Nap - Útmutató a gyors induláshoz (bigalhungary.blogspot.com)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése